Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~carawayseed | użytkownik

imię i nazwiskoGabriela adresdąbrowa tarnowska zarejestrowany18.04.2009 @16:18:09 ostatnio na stronie20.03.2015 @12:29:12

lubię to co robię
początkująca

http://niezgubiesie.deviantart.com

~



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu16206817
digarty112 komentarze1288 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~cutoff    13.08.2009 @21:39:57
wiem właśnie, zorientowałam się po zgraniu zdjęć na kompa ;/
~bobbobson    13.08.2009 @21:35:16
Dziękuje
_______
"W życiu piękne są tylko chwile..."
~cutoff    13.08.2009 @21:31:33
dziękuję bardzo!
~bobbobson    01.08.2009 @20:21:31
tak Dżem musi być pozdrawiam i dzięki za komenty
_______
"W życiu piękne są tylko chwile..."
~bobbobson    01.08.2009 @20:10:56
Obiektywu nie mam. Robię kompaktem póki co i wyciskam z niego ile się da
_______
"W życiu piękne są tylko chwile..."
~zmarca    30.07.2009 @13:48:41
oo to TY
dzięki. było opisane czemu ręce ucięte ;p
_______
http://www.digart.pl/grupy/13359/Smiech_to_zdrowie_!_/ lubisz sie śmiać? dołącz do grupy : )
~Martynkachan    29.07.2009 @23:42:09
poobserwuje jesli moge ^^ .
_______
"Amator martwi się o sprzęt, Profesjonalista martwi się o kase, a Mistrz martwi się o światło."
http://www.digart.pl/zoom/3940747/zachodxd.html
~szikimiki    29.07.2009 @12:26:56
dziękuję C:
~LykkeLi    29.07.2009 @09:56:22
z tej strony "zlyobraz"
posaidam nowe konto
~demetra    28.07.2009 @13:21:35
bo nietypowe, można sobie dopowiedzieć miliony interpretacji do owego "BANG". np, że ktoś strzela, albo że coś sie stało nagle, np nadeszła miłość - cokolwiek. ale niemalże wszystko co dziwne jest super
~anethalice    27.07.2009 @17:06:12
dzieki!:D
~anethalice    22.07.2009 @22:07:53
dzieki
~ZdejmijButy    22.07.2009 @21:54:12
dziękuje bardzo:D
~ZdejmijButy    22.07.2009 @20:52:14
dzięki
~olszewsky    22.07.2009 @20:43:52
dzięki
_______
~anethalice    21.07.2009 @13:29:28
następne dodam specjalnie w kolorze)
dziekuje bardzo i zaraz podejrze Twój profil
~olszewsky    17.07.2009 @23:12:15
poobserwuję Cię też
_______
~olszewsky    17.07.2009 @23:09:22
no ze zdjęć xD
_______
~olszewsky    17.07.2009 @23:04:54
to sobie podniosłyśmy satysfakcję xD
_______
~olszewsky    17.07.2009 @22:55:01
dokładnie, już się nie mogę doczekać :D
Ty pewnie też
_______
~olszewsky    17.07.2009 @22:53:20
_______
~olszewsky    17.07.2009 @22:49:54
Witam w klubie :D
_______
~olszewsky    17.07.2009 @22:48:34
lubię lubię
widzę, że Ty chyba też
_______
~olszewsky    17.07.2009 @22:46:45
dzięki
_______
~nancor    17.07.2009 @22:41:33
dziękuję
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 9 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt